Hoşgeldiniz!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Hemen Kayıt OL!

[B1] Was Sind Die Personalien Von Deinem Besten Freund? En Iyi Arkadaş

B1 seviye konu

ahmetyusufc

Kurucu
Moderatör
Vip Üye
Çalışkan
Kursiyer
Katılım
4 Ocak 2023
Mesajlar
556
En iyi arkadaş konusu, konuşma bölümünde daha önceki sınavlarda sık çıkan konulardan bir konudur. Bilindiği üzere bazı sınavlarda hocalar müdahil olmaz ve soru sormazken bazı sınavlarda ise hocalar çok fazla soru sormaktadır. Ancak her ne kadar hocalar soru sorsada konu dışına çıkmazlar ve sadece o konu üzerine size soru sorarlar. B1 seviyesi bir sınava giriyorsanız bu gibi extra durumlara hazırlıklı olmalısınız. Bu noktada konulara yönelik cümleleriniz ve hazırlıklarınız her zaman sizlere fayda sağlayacaktır.

Örnek Sorumuz!

Was sind die Personalien von deinem besten Freund?
*
Es ist sehr wichtig, einen treuen Freund im Leben zu haben.
Mein lieber Freund ist Farouk. Wer ihn noch nicht kennt: Farouk ist mein Nachbar. Wir kennen uns aus der
Schule. Wir sind von Kindheit an befreundet. Ich habe ihn fast vor 15 Jahren kennengelernt. Er ist mein
bester Freund und man kann sich keinen besseren wünschen.
Er kommt aus Ägypten und wohnt in Mansoura. Mansoura ist eine große und sehr schöne Stadt. In
Mansoura gibt es viele Bäume und frische Luft.
Er lebt mit seiner Frau und seinen Kindern.
Er ist verheiratet und hat zwei Kinder. Ihre Namen sind Ahmed und Khaled.
Er ist 25 Jahre alt. Er studierte Krankenpflege an der Mansoura Universität, und arbeitet jetzt als
Krankenpfleger im Krankenhaus.
 

Benzer konular

Geri
Üst Alt