Hoşgeldiniz!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Hemen Kayıt OL!

Genel Almanya Da Istifa Etmek (Kündigung)

Üst konunun geneli ile alakalı konu açarken kullanılır
Almanya da Istifa etmek (Kündigung)

Arkadaslar Almanya da istifa etmek Turkiye de ki istifadan biraz daha komplike olabiliyor.

Probezeit icerisinde ( deneme süresi ) istifa etmek cok cok kolay. Cunku is veren her ne olursa olsun kabul etmek zorunda. Herhangi bir neden belirtmeksizin istifa edebiliyoruz.
Sadece yaptiginiz is sözlesmesinde ( Arbeitvertrag) da yazan belli basli kurallara dikkat ememiz gerekiyor.
Örnegin bende is verenim Probezeit icerisinde istifa edersem eger istifa dilekcesinden itibaren 2 hafta daha calimami istiyordu.
Elden verdiginiz istifa dilekcesini kabul etmeme gibi haklari veyahut isleme almama gibi bir haklari var. Aslinda yok, bazi kurumlar bunu yapiyor.
O yüzden bütün istifalarinizi Deutche Post ile yapiniz.
Ve göndermis oldugunuz postalari Rückschein ile ( geri dönüt ) gönderiniz. Birazcik posta ücreti pahali olsada yapiniz.
Bu arada istifa ettikten 3 gün sonra Ausländerbehörde ye bildiri yapmayi unutmayin


Name: --------


Adresse: --------
E-Mail: -------
Handynummer: ------
Datum: -----
Empfänger: -------



Betreff: Kündigung meines Vertrags


Sehr geehrte Damen und Herren,


hiermit möchte ich meinen Vertrag im Pflegeheim "Is veren Adresi


" fristgerecht kündigen. Meine persönlichen Daten lauten wie folgt:


Vorname: ----------: Nachname------ Wohnadresse: ----------



Die Kündigung soll zum Zeitpunkt in zwei Wochen wirksam werden,


das heißt zum [bis zum iliski kesilmesi istediginiz tam tarih].


Bitte bestätigen Sie mir schriftlich den Erhalt dieser Kündigung und den


genauen Termin der Vertragsbeendigung. Ich bedanke mich für die bisherige


Betreuung und die Zeit im Pflegeheim.


Mit freundlichen Grüßen,


Name -------





Eger calismis oldugunuz kurumun bir wohngemeinschaft ya da lojmaninda kaliyorsaniz o evden de istifa etmeniz gerekiyor. Benim ek sozlesmem de 3 ay önceden haber vermem gerekiyordu. Lakin ben buna dikkat etmedigim icin su an 3 aylik daha kira ödemem gerekiyor.
Almanyanin kira sözlesmelerinde ki kural ; 14 gün icerisinde sözlesmeden vazgecebilirsiniz ama daha sonra evden cikmak isterseniz 3 ay önceden bildirip bildirim tarihinden 3 ay daha kira vermeniz gerekiyor. Yasadigim sorunu cözmek icin bu istifa dilekcesini yazdim;..


Name
: ------

Adresse: gönderen adres

Datum:

Empfänger:


Adresse: Alici adres





Betreff: Kündigung meines Mietverhältnisses für das WG-Zimmer 3 (DG)



Sehr geehrte/r Damen und Herren


hiermit kündige ich meinen Mietvertrag für das WG-Zimmer in der Wohnung (adres), fristgerecht und gemäß den vertraglichen Bestimmungen.


Wenn sich jemand Neues interessiert, in die Wohnung einzuziehen, hoffe ich, dass Sie Verständnis zeigen werden und es vor Ablauf meiner Kündigungsfrist ermöglichen werden, dass derselbe in die Wohnung einzieht und die Miete übernimmt.


Bitte bestätigen Sie mir schriftlich den Erhalt dieser Kündigung sowie das genaue Datum, an dem das Mietverhältnis endet. Ich werde sicherstellen, dass das Zimmer bis zu diesem Datum in einem ordnungsgemäßen Zustand übergeben wird.


Ich bedanke mich herzlich für die Zeit, die ich in der WG verbracht habe, und schätze die Erfahrungen, die ich sammeln konnte.


Bitte teilen Sie mir mit, wie der Übergabeprozess für das Zimmer ablaufen wird.



Vielen Dank für Ihr Verständnis.

Bei weiteren Fragen stehe ich gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen,



Umarim faydali olur. Bütün sözlesmelerinize dikkat etmeniz umuduyla.:
 

Benzer konular

Geri
Üst Alt